Завдання для дистанційного навчання на 15 лютого 2022 року
Відеоконференції на платформі Zoom
Синхронне навчання та виконання завдань у асинхронному режим
9 клас урок біології
Тема уроку: Ознака як результат взаємодії генів.
Переглянути навчальне відео:https://www.youtube.com/watch?v=pZ5f0fbptdQ
Виконати тести:https://naurok.com.ua/test/vzaemodiya-geniv-1305610.html
Опрацювати п. 34 підручника. Дати відповіді на (??) усно.
8 клас урок хімії
Тема уроку: Хімічні властивості кислот. Реакція обміну та нейтралізації.
Переглянути навчальне відео: https://www.youtube.com/watch?v=JI8s-BszmiM
Виконати тести: https://naurok.com.ua/test/oksidi-kisloti-himichni-vlastivosti-814297.html
Опрацювати п.35 підручника. Виконати вправу 7 на с.168.
7 клас урок біології
Тема уроку: Практична робота 4. Порівняння будови кровоносної системи хребетних тварин.
Переглянути навчальне відео: https://www.youtube.com/watch?v=ge1LqO6rLxg
Виконати тести: https://naurok.com.ua/test/krovonosna-sistema-tvarin-1292944.html
Опрацювати п. 31 підручника. Дати відповіді на (???) усно.
6 клас урок основи здоров'я
Тема уроку: Стилі спілкування. Значення впевненої поведінки для здоров'я.
Переглянути навчальне відео: https://www.youtube.com/watch?v=qpg0cR6X1Dc
Виконати тести: https://naurok.com.ua/test/stili-spilkuvannya-1304714.html
Опрацювати п. 20 підручника.
Комментариев нет:
Отправить комментарий